Let's go invent tomorrow instead of worrying about what happened yesterday|mail@jankowskimichal.pl

Obrazek

Azure Messaging – statystyki

Czasami możemy się zastanawiać jak duża jest chmura. Dlatego też, lubię pojawiać się czasem na prezentacjach osób z Microsoftu, nawet jeśli są one bardziej marketingowe niż praktyczne. Czasami zostają tam przedstawione dane statystyczne dotyczące ich produktów. Podobnie było we wrześniu w trakcie Progressive .NET 2017. W trakcie jednej z prezentacji zostały przedstawione dane dotyczące systemu Azure Messaging – 8 wskaźników, które pokazały rozmiar tego systemu. W głowie od razu pojawiła się myśl, że z jednej strony Azure Messaging działa bardzo wydajnie i niezawodnie. Z drugiej natomiast pomimo tak dobrych wyników w każdej sekundzie przetwarzania średnio 13500 kończy się błędem.

By |2017-11-13T22:52:56+01:0014 listopada 2017 |Kategorie: Azure|Tagi: , , |0 komentarzy

Dev Center za 19$

Microsoft po raz kolejny chce przyciągnąć deweloperów do swojej platformy oferując konto deweloperskie za 19% jego ceny pierwotnej. Promocja obowiązuje do 27 sierpnia 2013 roku. Zachęcam osoby chcące zacząć przygodę z Windows Phonem, oraz te, które posiadają konto deweloperskie, ale kończące się w najbliższym czasie do rozważenia skorzystania z promocji. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie Dev Center.

By |2013-09-01T15:38:40+02:002 lipca 2013 |Kategorie: Windows Phone|Tagi: , |0 komentarzy

Panie kup Pan aplikację

Za każdym razem, gdy ktoś pyta mnie, czy warto tworzyć aplikacje na rynek polski, które następnie będą sprzedawane w [mark]Windows Store[/mark] odpowiadam, że w większości przypadków jest to nieopłacalne. Polacy mają dosyć specyficzne podejście do zakupu aplikacji mobilnych i ich oceny. Najlepiej, aby aplikacja była bezpłatna i bez reklam. […]

By |2020-12-20T23:38:00+01:0030 kwietnia 2013 |Kategorie: Inne, Windows Phone|Tagi: , , |5 komentarzy

Budżet – o jaki mały!!!

Robiąc porządki na komputerze znalazłem zdjęcie zrobione na konferencji WUD Kraków. Slajd pokazuje podejście dwóch stron – zamawiającego oraz agencji interaktywnej – do budżetu. W sumie dość często praktyką panującą na przetargach jest nieujawnianie informacji o środkach jakie dana firma jest w stanie przeznaczyć na dany projekt. Zamawiający boją się sytuacji, że dostawca rozwiązania tak przygotuje ofertę, że wykorzysta cały budżet. Druga strona – agencja interaktywna – stara się natomiast zaproponować jak najlepsze rozwiązania, jak najnowsze. Rozwiązanie, które jest niebanalne, które odniesie sukces na rynku. Na koniec następuje konfrontacja – okazuje się, że rozwiązanie zaproponowane przez agencję jest super, ale [...]

By |2013-02-03T21:44:09+01:003 lutego 2013 |Kategorie: Inne|0 komentarzy
Przejdź do góry